Wirtualny IP-PBX

Wirtualna centrala abonencka (IP-PBX) przeznaczona jest dla małych i średnich firm, a także dla dużych firm, posiadających rozproszone lokalizacje. Usługa pozwala na zarządzanie usługami telefonicznymi, definiowanie reguł kierowania połączeń przychodzących do firmy.

Dzięki tej usłudze:

  • nie musisz posiadać tradycyjnej i drogiej centrali PABX w swojej firmie,
  • oszczędzasz na kosztach zakupu, instalacji i utrzymania centrali w swojej firmie,
  • możesz sprawnie zarządzać połączeniami przychodzącymi do swojej firmy,
  • możesz dystrybuować połączenia przychodzące w zależności od pory dnia, dzięki funkcjom Przełącznik IVR,
  • możesz mieć jeden numer telefoniczny dla całej firmy,
  • możesz stworzyć i używać numery wewnętrzne.
  • możesz stworzyć grupy (listy) użytkowników i określić kolejność odbierania przez nich połączeń, dzięki liście IVR,
  • możesz posiadać wirtualny sekretariat,
  • sekretarka może odbierać i decydować o przełączeniu rozmowy do szefa, dzięki usłudze transferu połączeń

Jak zarządzać Centralką PBX?

  • zarządzać wszystkimi usługami możesz poprzez dostęp do konta online możesz:
    • dodawać, usuwać, blokować użytkowników,
    • przypisywać numery miejskie,
    • definiować numery wewnętrzne,
    • ustawiać przekierowania połączeń,
    • zarządzać blokadami na wybrane kierunki,
    • sprawdzać billing poł. przychodzących i wychodzących,
    • dodawać, usuwać, blokować użytkowników,

Funkcjonalność Centrali telefonicznej jest dostępna bezpłatnie dla kont VoIP Premium.

Zostaw kontakt  – oddzwonimy, aby dobrać najlepsze rozwiązanie.